Het heeft veel tijd en moeite gekost, maar je nieuwe website staat eindelijk live. Enthousiast als je bent, deel je dit op social media. Vrienden, familie en bestaande klanten vinden het fantastisch, maar daarna blijft het stil. Weinig verkeer, geen aanvragen. Au, wat nu?
Eigenlijk nooit! En ‘klaar’ is ook moeilijk te definiëren. Ik ben van mening dat een website nooit helemaal klaar is. Maar er komt altijd een moment dat de website live moet worden gezet, maar wanneer doe je dat?
Veel bedrijven spenderen veel geld aan marketing en een website. Maar vaak levert het niets tot weinig op. Frustrerend hè?
Bij veel websites zie je dat er door ontwerpers veel aandacht is geschonken aan de vormgeving en de website (te) mooi is. Maar vaak klopt de boodschap niet en word je niet getriggerd.
Regelmatig krijg ik van ondernemers de vraag: “Wat kost een website?” Mijn antwoord is steevast: “Tussen de € 500,- en € 15.000.-!”
Eigenlijk vind ik dat een website niets kost. Ik zie een website als investering. Maar hoe hoog de investering is, hangt af van veel factoren. De belangrijkste vraag aan jou is: wat wil jij bereiken met je website?
Vanaf juli gaat Google Chrome alle websites zonder SSL certificaat markeren als niet veilig.
Een belangrijke ontwikkeling omdat Chrome de meest gebruikte browser op computer is en op mobiel ook veel gebruikt wordt. Is jouw website klaar voor deze verandering?